reklama

Fajčiari

Strašne prašivé psiská sú to, strašne prašivé....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Mám, mám ich rád,
asi tak ako keď niekto na mne vyskúša zápasnícky chmat.
Priatelia, priatelia, sú to moji priatelia,
keď ich vidím ako ten špak efektne prstami odstrelia a aa aaaaa.
Nemajú peniaze na iné braček,
zostáva im len na pár zošúlaných hračiek.
Nemám rád tieto fajčiarske typy,
ked prídeš z krčmy smrdia ti aj slipy.
Vdychujú, vdychujú zdravý nikotín,
z huby im páchne viac jak novácky komín.
Cigary a cigarety celé ľudstvo fajčí,
asi si myslia že potom budú krajší.

Strašne prašivé psiská sú to, strašne prašivé.
Neuvedomujú si že o chvíľu nebudú na žive.
Strašne prašivé psiská sú to, strašne prašivé.
Napchávať sa nikotínom tak to už je bláznivé!

Filip Súkenik

Filip Súkenik

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 27 rokov a som z Prievidze :) Zoznam autorových rubrík:  Kritické postrehyPoézia zo života

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu